It’s Monday! What Are You Reading?

Forrige uke leste jeg to meget gode bøker, og jeg begynte på en tredje bok som også ligger an til å bli en favoritt. En god leseuke med andre ord. Denne uken fortsetter jeg å lese klassikere og nominerte til Bookerprisen, og jeg skal også forsøke å få lest noen av bøkene jeg fikk på bokmøte.

Bøker jeg leste forrige uke:

– Irène Némirovsky: All Our Worldly Goods
– Julian Barnes: The Sense of an Ending

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

– Julian Barnes: The Sense of an Ending (terningkast 6)

Bøker jeg leser nå:

– Nikolay Gogol: Dead Souls

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

– Natalja Kljutsjarjova: Russland Rundt på Tredje Klasse
– Carol Birch: Jamrach’s Menagerie
– Gunn Marit Nisja: Naken i Hijab

Russland Rundt på Tredje Klasse begynte jeg så vidt på forrige uke, men den måtte vike for Bookernominerte. Jeg håper jeg rekker å lese den denne uken, eller i det minste i nærmeste fremtid. Først og fremst prioriteres de Bookernominerte og Dead Souls.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Legg igjen en kommentar

