En smakebit på søndag – nr. 37

About the Author

«Stephen Fry was born in the twentieth century and will die in the twenty-first. In the course of writing seven books he has drunk four hundred and twelve thousand cups of coffee, smoked one and a half million cigarettes and worn out nineteen pairs of trousers. He has no birth sign.»

Fra Making History av Stephen Fry.
Dette innlegget ble publisert i En smakebit på søndag. Bokmerk permalenken.

7 svar til En smakebit på søndag – nr. 37

  1. siljeblomst sier:

    He he 🙂 Stephen Frey er noe for seg selv!

    Lik

  2. Elida sier:

    Stephen Fry er one-of-a-kind. Han er for alltid i mitt hjerte etter at eg høyrte Harry Potter-lydbøkene som han har lest inn:-)

    Lik

  3. Ingalill. sier:

    Jeg har ikke lest noen av bøkene hans men så den dokumentaren om manisk depressivnes.
    Sterk!

    Lik

  4. Haruhi sier:

    Jeg ELSKER Stephen Fry! Men har aldri turt å lese noe av mannen – jeg har en (irrasjonell?) frykt for at hans genialitet ikke lar seg overføre til skrift. Hvis det viser seg at du liker ham i bokform – så vet jeg hva jeg skal kjøpe meg iallefall!

    Lik

  5. siljeblomst sier:

    Jeg mente selvfølgelig FRY 😉

    Lik

  6. Hehehe, man må bare elske den mannen! 😀

    Lik

  7. venstregaerning sier:

    Stephen Fry er fantastisk! Nå har ikke jeg lest denne enda, men flere av de andre bøkene hans er sånne jeg kan lese hundre ganger uten å bli lei. «Moab Is My Washpot» har jeg sikkert vært igjennom et par ganger i året siden første gangen jeg leste den.

    Lik

Legg igjen en kommentar

