It’s Monday! What Are You Reading?

Forsinket igjen. Ukene går for fort for meg.

Bøker jeg leste forrige uke:

– Kazuo Ishiguro: Never Let Me Go

Bøker jeg anmeldte forrige uke:

– John Ajvide Lindqvist: Menneskehavn (terningkast 3)
– Andrey Kurkov: A Matter of Death and Life (Terningkast 5)

Bøker jeg leser nå:

– Philippe Claudel: Brodeck’s Report
– Colin Dexter: Service of all the Dead

Bøker jeg planlegger å lese denne uken:

– Philippe Claudel: Brodeck’s Report
– Colin Dexter: Service of all the Dead
– H.G. Wells: The Time Machine
– Wilkie Collins: The Woman in White

Også må jeg fullføre «Buddenbrooks» på et eller annet tidspunkt. Men det er så mange bøker som frister mer…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til It’s Monday! What Are You Reading?

  1. Elida sier:

    Du må lesa ferdig Buddenbrooks, Ann Helen! Eg ber deg, du komme ikkje til å angra!

    Lik

  2. labben sier:

    Ja, jeg må nesten det. Jeg får lage meg mål om å lese en del per dag. Da tar det ikke så mange dager før jeg er ferdig. Jeg har tross alt ikke så mye igjen.

    Lik

  3. Elida sier:

    Enig med deg i det:-)

    Lik

Legg igjen en kommentar

